Heeft u een vraag?
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
U heeft voor dit portaal eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau EH3 en de diensten 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG' en/of 'Pensioenaangifte - Selfservice Werkgevers Portaal APG' nodig. Meer informatie over eHerkenning vindt u op hun website. Of gebruik onze handige checklist.
toggle
Hoe werkt inloggen?
toggle
Hoe zorg ik dat mijn administratiekantoor kan inloggen?
toggle
De contactpersoon binnen mijn organisatie verandert. Wat moet ik doen?
toggle
Hoe geef ik wijzigingen door (zoals een nieuw administratiekantoor)?
toggle
Waar vind ik meer informatie en handleidingen over de pensioenaangifte?
toggle
Ik heb een e-mail of brief ontvangen dat ik nog iets moet corrigeren of aanleveren. Wat moet ik doen?
toggle
Ik lees dat ik openstaande 'signalen' heb, wat betekent dit?
toggle
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
De contactgegevens vindt u altijd onderaan de pagina.
Bekijk contactgegevens

Heeft u vragen? Wij helpen u graag.

Neem contact met ons op.

ABP

clock

van 9.00 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur

phone

045 579 80 02

PWRI

clock

van 9.00 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur

phone

045 579 82 22

Sector schoonmaak

clock

van 8.00 - 12.00 en 13.00 - 17.30 uur

phone

020 583 51 50

Sector bouw

clock

van 8.00 - 12.00 en 13.00 - 17.30 uur

phone

020 583 42 00

Pensioenfonds voor de woningcorporaties (SPW)

clock

van 9.00 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur

phone

020 583 42 50

Pensioenfonds architectenbureaus

clock

van 9.00 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur

phone

020 583 42 30